سیدپرهام صفویسیدپرهام صفوی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات سيد پرهام صفوي

6 ماهگي پرهام

1392/10/15 0:56
نویسنده : مامان و بابا
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من امروز وارد 6ماهگي شدم و در حال حاضر ميتونم جهار دست وپا برم و بشينم و غذاهاي مختلف رو بچشم. چند تا از عكسهاي 6 ماهگيمو تو وبلاگم ميزارم. بابا و مامانم هم منو خيلي دوس دارن. منم شمارو دوست دارم بابايي و ماماني. ديروز و پريروز ما رفتيم تو سطح شهر چابهار و در تاسوعا و عاشوراي امام حسين (ع) شركت كرديم.اين عكسو باباجون از من كه بغل عمو ياسر(همكار بابا) هستم گرفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پریسا
29 آبان 92 20:06
سلام مامان جون پرهام قرار بود پرهام جون رو نبری !!!!!
مامان و بابا
پاسخ
سلام پسری هم میخواست بیاد دیگه....اولین سال بود که توی مراسم حسینی شرکت کرد و3نفری رفتیم که همه باهم باشیم.